Merhaba kızlar sabah olmak üzere herkese şimdiden iyi sabahlar bebeğim dün 2.ay aşılarını oldu ateşi 37.2 ve 37.3 lerde seyrediyor bu tarz seyreden ateşlere hiç müdahale ettiniz mi bir de bebeğim normalde kusan bir bebek değildir gece beslenmeden bir saat sonra kustu aşının yan etkileri olabilir mi daha önce yaşayan var mı aranızda ?