Tubiktooo aynı şeyleri yaşıyoruz 4 aylık oldu hala devam ediyor birebir aynı arkadaşım var pdr de çalışıyor iyi huylu bir sendrom olduğunu 6. Aya kadar geçeceğini söyledi geçmezse doktora götürmem gerekiyormuş . (Bebeklik döneminin selim uyku miyoklonusunda ekstremiteleri, gövde ya da tüm vücudu içeren tekrarlayan sıçramalar şeklinde olup sıklıkla doğumdan sonraki ilk 6 ayda ortaya çıkar. ) birde kullandığınız bir ilaç varmı uyku ile alakalı siz antidepresan kullandınız mı veya bebek ne kullanıyor