suiseser Bebeklerinizin saçlarını kestiniz mi? Kızımın saçları dökülmeye başladı eli yüzü ağzı saçlarıyla doluyor ne kadar dikkat etsem de gözünğn içine bile girmişti 🥲 kesmeli miyim kıyamıyorum da bu durumda nasıl başa çıktınız acaba
endoplazmikretikulumiste suiseser saç kestirme olayı tam bir kaos bizim için 28 aylık halen kriz içinde bitene kadar ağlıyor . İlk saçıda 13 -14 aylıkken kestirmiştik bence uyurken minik minik kısaltın bu saç kesme olayında bebekler çok travmatize oluyor