Quldeeennn ilk önce göğsümde sızı hissettim sanki aşırı doluydu ama dokununca normaldi sert değildi. Hemen kızımı emzirdim süt azalsın diye sonra geçer gibi oldu ara ara sızı oldu falan. Akşama doğru yavaştan üşümeye başladım göğsümün bir bölümünde top varmış gibi sert oldu sert olan bölüm kızardı. Sonra uzandım titremeye başladım üstünü örttüm meğer ateşim varmış eşim ateşime baktı 39.9du sonra acile gittik mastit dedi inanmadım bu ayda ne mastit olması dedim ilacı kullanmadım ertesi gün yine kötüydüm doktora gittik oda mastit dedi antibiyotik yazdı kullandım 4 günde iyileştim