Minnakkk 1ogretmen bu aralar zamlardan sonra sürekli oha şoka girdim diyorum arkasındanda sonra 101 e girerim diyorum istemsizce 😂😂😂😂
Kerem_k1 1ogretmen adamın biri varmış ata binmeye bayılıyormuş ,binmiş bayılmış😂 Dayım şoka girdi bende a101 e😂
Kurabiye_123 1ogretmen polisi aramış burada binlerce ölü çabuk gelin demiş , polis tamam sakın ol nerdesin demiş . Mezarlıkta 😅