Bebeğim günlerdir çok huysuz bugün hiç uyamadı desem yalan olmaz. Düzeltilmiş 1 aylık. Bugünlerde kaka yaptı sanıp altını açıyorum sadece çiş yapmış olur çişinde ağır bir koku var yani.Enfeksiyon olabilir mi huysuzluğunun ve iştahsızlığının sebebi de o mudur acaba?
yarın doktora götüreceğim hemen ama endişelendm aynı durumu yaşayan var mı acaba ?