Aslan34 Ben de böyle şeylerin hurafe olduğunu düşünüyorum.
Benim ilk çocuğum da çok düşerdi, hep koşardı hatta. 2 yaşına yakınken gitmiştim doktora. (8,5 aylıkken yürümüştü)
Kulak ve göz testi istedi, yaptırdık. Fiziki muayene de ettikten sonra bu çok hareketli, ondan düşüyor başka sorun yok dedi
Siz de bir doktora götürün, kulak göz kontrolü yaptırın isterseniz.