Barlas03 yani bir şey olmaz bence sadece ucu hassaslaştığı için olabilir. İşte benim önce hassasiyet oldu yanmaya başladı ucu. Sonra yara oldu kabuk bağladı iltihap akıyodu resmen sonra oradaki kabuk düşünce baktım göğsümün ucu kopmuş dümdüz. Şimdi nerdeyse 5aylığız hala ucu çıkmadı ne zaman silikon uçla ya direkt emzirmeye çalışsam su topluyor