Sibelaygl35 6.aydan önce bebeğe su verenler varmı kızlar ben ara sıra veriyorum havalar çok sıcak diye yardımcı olurmusunuz bana iyimi yapıyorum kötü mü
Heymomyy Sibelaygl35 ben veriyorum çok sıcak günlerde bir iki çay kaşığı bebeğim 3 aylık bir sakıncası yok