Merhabalar. Gündüz bebeğim yataktan düştü. Etrafı çevriliydi fakat nasıl olduysa ittirmiş sanırım yastıkları. Yerde ne şekilde bulduğumu hatırlamıyorum başını vurdu mu bilmiyorum. Şiddetli şekilde ağlıyordu sanıyorum ki korkudan. Vücudunda morluk, ezik vs. yok. Bilinci yerinde olduğu için hemen kaldırdım sakinleştirmeye çalıştım. Anlık gözleri kaydı, bi şaşı oldu geldi gitti. O esnada ben korkudan bağırmaya başladım ve sonrasında daha çok ağladı benden korktuğu için. Hastaneye götürdük beyin cerrahı muayene etti. “Hali keyfi yerinde, bir problem görmüyorum. Sadece 24 saat gözetim altında tutun. Kusma, bilinç kaybı gibi bir durum olursa tomografi çekeriz. Şimdi boşuna radyasyon almasın” dedi. Düşmesinin üzerinden 11 saat geçti. Bir problemi yok. Ama o gözlerinin kaydığı an aklımdan gitmiyor. Uykulu olduğu için mi gözleri kaydı yoksa başka bir şey mi bilmiyorum. Epey uzun yazdım ama başına gelen var mıdır? Başka doktora da mı götürmeliyim?