futursuzbiri bu ara bebeklerde böyle bulaşıcı yaralar çıkıyormuş. Yarın doktora gideceğim ama bunu yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlediniz? İzler kalıcı mı?
Arininannesi Canım bizdede çıktı krem verdi ama iki haftayı bitirdik yeni yeni kurudu iltihapta oldu bizimkinde