Gokce122 Kızlar 2 yaşında kızım ve yaklaşık 1 bucuk hafta önce emzirmeyi sonlandırdık. Gögsüğümü sıktığımda hala süt var ama bende şişkinlik vs acı hic bisey yok . Ne olcak bunun devamında korkuyorum kendi kendine geri çekilirmi
Berilsmom13 Gokce122 17 aylıktı bıraktık 21 aylık oldu hala süt var bende burda bekliyim aile hekimime danıştım kitle vs yok ama kadın doğum görsün dedi