Ayseb merhaba hanımlar, emzirme dönemindeyim ayak tırnağımda hafif bir morluk oluştu başına gelen var mı? Doktor için hangi bölüme gitmem gerekir?
Limonluek Ayseb aa bende de var, ben biyere vurdum heralde diyip önemsememiştim. Çok şaşkınım şıuan. İkş ayağımdada var hemde küçük parmaklarda.
Ayseb Limonluek aa oyle mi benim de baş parmağımda var, bir yere de vurduğumu hatırlamıyorum acıkcası. demir eksikliginden olabilir mi acaba ben bir süre kullanmayı bırakmıstım, siz kullanıyor musunuz?
Limonluek Ayseb kullanmıyorum yani doktora sormadım devam edeyim mi diye, doğumdan sonra kullanmadım. Danışmak lazım
Ayseb Limonluek internette vitamin eksikliginden kaynaklı olabilecegi soyleniyor, bende ona yordum biraz. kan tahlili yaptırmak gerekir herhalde, bir bilgi ogrenirsem sizle de paylasırım