Emineeflin 5 aylık bebeğim sürekli ağlıyo ve bayadır bu durumu yaşıyoruz memeyide reddediyo kucakta sakinliyo ama ağlamaktan yorulup uyuyo ne yapmalıyım yaşayan varmı?
Yesillimon Emineeflin Var cnm var ben varım 51 günlük kızımda aynı pert durumdayım senin bebis hep mi böyleydi yoksa yeni mi oldu
Whatdeding Emineeflin kıyamamm 😔böyle paylaşımlar görünce inanılmaz üzülüyorum ya dertlerini anlatamıyorlar ya yavrucaklar😔aslında pek çok sebebi olabilir diş? açlık? gaz? Kulak ağrısı? Uykusuzluk? Gibi gibi..
Emineeflin Yesillimon hep böyleyiz malesef bi yeri acıyo gibi ağlıyo kucaktan inmiyo biberon emzikte almıyo
Emineeflin Whatdeding benimde içim parçalanıyo yoruluyorum da ne yapcam hiç bilmiyorum 🥹 Hastaneye götürsem bebeyi kan tahlil derken rezil edecekler beni de emmek istemiyo hep uykuya dalarken emziriyorum
Whatdeding Emineeflin yine de bi götürün bence ya. Ne zamandır böyle acaba 4. Ay atağı mı uzun sürdü.
Emineeflin Whatdeding 3 aydır bu şekilde meme reddi sandım başta ama hiç mi geçmez Uykulu olduğu zamanlarda emiyo sadece sürekli ağlama huzursuzluk yaşıyoruz kendi annem bile Allah sabır versin napıyorsun bu bebeyle diyor ortalığı yıkıyor dışarı çıktığımız da hiç problem yaşamıyorum ama
Whatdeding Emineeflin anladım bi sıkıntısı var ama ne acaba ya 😟umarım ataktır da bir an önce biter. Ama bence bi dr a götürün içiniz rahat etsin
Emineeflin Whatdeding inşallah ataktandır teşekkür ederim görüşleriniz için ☺️ Birileriyle dertleşmek bile iyi geliyo bazen