Gmzeycl doğduğunda yüzü çok fena egzema oldu. Kabardı pütür pütür oldu resmen çocuğumun yüzünde bir karman daha oluştu. Daha 1 buçuk aylık olmak üzereydi. Doktor bephantol sensiderm verdi aldık sürdük çocuk resmen ohhh dedi ya ciddi ciddi sürünce yüzünden rahatlaması belli oldu. Kaşınıyormuş da demek ki yavrum. O kabartıların geçmesi bir en fazla 1 hafta sürdü. Sabah akşam temiz cildine uyguladım rahatladı yavrum 7.5 aylık her zaman çantamda bulunduruyorum ve her aklıma geldiğinde doktora öyle dua ediyorum ki mutlaka öneririm