@Emine_krr″#p26745465 30 haftalık iken ellerimde ve vücudum da şişlikler oluştu son 2 doktor kontrolümde idrar ve kan testimde değerlerim bi sapıtmıştı ve tansiyonum 16/9 dan aşağı inmemişti ve doktorum bana tansiyonum için heyecandan olduğunu değerlerim içinde gebelikte normal olduğunu söyledi ben de ne bileyim ona inandım tabi ki
En son 36+4 de kontrolüm vardı aile hekimim beni normal görmedi böbrek fonksiyonlarımı Acil göstermem gerektiğini elim ve ayaklarım ciğer gibiydi tansiyon 17 idi acil doktoruma gönderdi şuan gebelik zehirlenmesi yaşıyorsun dedi
Doktora gittiğimde o kadar korktu ki bunu fark etmediği için . Acil yatış verildi ben yalvar yakar tansiyonum normale erince eve geçip ertesi gün doğuma alındım. Çok şükür ki bebeğime sağlıkla kavuştum. 50 cm 2920 gr doğdu 2830 a düştü ertesi gün taburcu edildik🙏🏻
Kardeşinize çok geçmiş olsun , bebeğinize de sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🙏🏻🌸