berennnbebek Kızlar televizyonda sürekli görüyorum kayıplar var hic bir sekilde canlı cansız bedenleri bulunamadı neoldu peki aklım almıyor çokda üzülüyorum gördükçe
HaHahaycokkomikk berennnbebek çoğu kişi kimsesizler mezarlığa gömüldü ondan kayıp deniliyor yazık günah keşke kim kaybolduysa öğrenilir mezarı açılsın DNA testi yapılsın ailelerine verilsin bari mezarlarina gitsinler bı Fatiha okusunlar toprağına elini sursunler
2prenss_annesieliff_ berennnbebek canım Hatay çok kötü durumdaydı daha yeni yeni ceset çıkartıyorlar enkazlarin altında daha dün kazı çalışması yapılınca bir saç topagi bir şey bulmuşlar kaldırınca kadının kafası çıkmış öyle anlamislar diğer parçaları aranıyor şimdi
Sedaayaz2525 Bence gömülduler diye tahmin ediyorum he birde bagzi insanlari vücudu kalmamış denincek kadar parçalanmış belki molozlarla atıldı bilemiyorum gerçekten eskmin bı arkadaşı gitmişti deprem bölgesine o anlatmış tabi kayıplara kesin noldu Allah bilir
oyku_moms1 Molozlara karıştı bir kısmı bir kısmında kimsesizler mezarlığı na defnedildi bence Rabbim yakınlarına sabır versin