Ayssss1 merhaba bizde tuvalet eğitiminin üçüncü günündeyiz bugün. İlk başladığımız günden itibaren gece hiç bez takmadım çok şükür sabah hep kuru kalktı şimdilik. Gündüz çişi geldiğinde haber vermeden kendi bile oturup yapmaya başladı bugün 😀 ama kaka biraz sıkıntılı yapıyor ama rutin olarak hep sabah yapardı. Başladığımızdan beri iyice gelmeden yapmıyor biraz tutuyor gibi geliyor bize ama sizin de böyle bir durum olmuş muydu ? Geldiğini anlıyorum sürat ifadesinden ama yapmak istemiyor ısrar etmedikçe çok ısrar etmek de istemiyorum burada biraz tıkandım açıkçası