Hajsjdgkd teki kayıyodu. Bikaç doktora gittim, şaışılık birimine, profosore gittim 6 aya kadar kaymanın normal olduğu, burun kökü ve göz kasları geliştikçe düzelebileceğini söyledi. Bir ay sonra kontrol 2 ay sonra kontrol diye geri döndüm hep. 9 aylıkken özele gittim ölçüm yaptılar hipermetropmuş hemen gözlük verdiler.