Kızlar 15 aylık oğlum doğru düzgün yemek yemiyordu taaki sabah ve akşam mamasını kesene kadar daha doğrusu kendisi istedi gibi bişi oldu sabah uyandığında ve gece yatmadan mama veriyordum ama içmek istemedi bikaç sefer sonrasında yemek yemeyide kesti istemiyordu hiçbir öğünü bende mamayı hiçbir şekilde vermedim ve öğünlerin aralarını uzun tuttum 2gündür iştahı iyi maşallah sorum şu ki mamayı bu aylarda kesen varmı aranızda biraz daha versem daha mı iyi olurdu sizce