Arkadaşlar merhaba oğlum 10 aylık küçükken sürekli uykuda kısa kısa yutkunamama problemi yaşıyordu 3 4 saniye sonra geçiyordu bide çok ürkek elleri ayakları titrerdi sürekli sanki biri zarar verecek gibi sıkıca tutunurdu çocuğu soyunca sanki uçurum kenarında gibi tepki verirdi neyse bunlar şükür geçti ama şuan oğlum sürekli dalgın bir dakika kadar bir yere odaklanıp dalıyor kendine gelince iç çekip normal devam ediyor bu sorunu yaşayanlar yorum yapabilir mi