Havinkaya_ Kızlar evimiz çok sıcak bebegim uyuyamıyor klima almayı düşünüyoruz ilk defa alacazda acaba hankisi iyi fikri olan varmı ?
Minikpanda12 Havinkaya_ bizim de baymak. Gayet memnunuz elektrik az harcıyor huz gibi yapıyor odaya gore 18 lik ve ya 12 lik alırsınız
EgemenAtam Havinkaya_ baymak aldik dün takildi valla bebegim ilk defa dunden beri oglen uzun uzun uyuyor😍
guliz1303 Önceden daikinda çalışmış biri olarak eğer böyle alt segment düşünceniz varsaa daylux marka alın bende evimde kullanıyorum 12.000 BTU hem elektrik açısından hemde soğutma açısından çok memnunum. İsterseniz bir araştırın bide hangi şehirde yaşıyorsunuz
Havinkaya_ guliz1303 Diyarbakırda yaşıyorum Samsung iyi bir beyaz eşya markası olduğu için klimada’da iyidir diye düşünüyorum
gizemkaran Havinkaya_ evet ve motoru çok güçlü gerçekten Samsung kullandım ama 1 ay sonra ses çıkarmaya başladı siz bilirsiniz yine ama Eca daha güvenilir bence
Havinkaya_ gizemkaran büyük ihtimalle eca Alıcam Trendyoldan’da baktım yorumları güzel resmini eklemiştim aynı değilmi ?
gizemkaran Havinkaya_ diğerler modellerinin görselini bilmiyorum spilos onu biliyorum sadece diğer ikisinin motoru Çin en iyisi spilos
bunemeselaa Geçen sene almıştık daikin ın kendi markasıymş Buda biz çok memnunuz evimiz 75 metrekare çok güzel soğutuyor yatak odamıza bile rahatlıkla geliyor, memnunuz yorumlara bakarak almıştık elektrik te çok fazla oynamıyor, bir yorumlarına bakın isterseniz