Herkese selam! Bebeğim suan ek gida sürecinde. Sabahları kahvaltı niyetine bir yumurta sarısı vermeye başladım fakat haliyle az geliyor doymuyor. İcine peynir falan karıştırmak istiyorum. Labne bizim kullandigimiz labneler oluyor mu peynir ya da aynı şekilde? Bide kahvaltı önerisi verebilirsiniz her şeye açığım suan. Kafam cok karışık çünkü