Merhaba canım, konuyla alakasız olacak ama başlığı görünce yazmak istedim. Doktorumuz bana evolvia mama önerdi anne sütüne en yakın mama o diye. Ben de eczaneye gittim eczacı bana 1 numara vereceğine rp 1 alerji maması vermiş, ben de farkında olmadan aldım ilk defa kullandığım için. İçeriğini okuyunca yanlış olduğunu anldım pro plus almam lazımmış, içinden sadece jelatinini açtım hiç bir şekilde kullanmadım, 500 TL ye almıştım, eğer ki almak istersen çok uygun fiyata vereyim kalmasjn elimde