Merveyldzyagz Berenberfu @Aras210922 iyi geceler hanımlar. Hepinize geçmiş olsun, kalpten diliyorum umarım ağrılarınız dinmiştir. Başlığı görünce kayıtsız kalamadım ve size mesaj atabilmek için hesap oluşturdum. Biraz uzun bir mesaj olacak ama sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim. Doğum sonrası ben de benzer şekilde sırt ağrıları yaşadım maalesef çok kötü bir süreçti, ayrı ayrı o kadar çok doktora gittim ki doğru hekimi bulana ve teşhis konulana kadar 6 ay gibi uzunca bir süre geçti ve bu süreçte bebeğimi emzirmek dışında doğru düzgün kucağıma bile alamadım . Ekim 2022de spiral anestezi ile doğum yaptım ve doğumdan 15 gün sonra şiddetli sırt ağrılarım başladı. Öncelerde spiral anestezinin yan etkisidir geçer, emziren annelerde sırt ağrısı olur geçer dediler bu şekilde bir süre bu ağrılara katlandım ama bir noktadan sonra artık nefes bile alamayacak duruma geldim. Öksürmek, hapşırmak işkence gibiydi ,gece yatarken sağa sola dönemiyordum, sanki bütün kemiklerim bıçak gibi batıyordu. Sabahları bütün sırtım uyuşmuş vaziyette ağrılar içinde uyanıyordum ve hele ki sırt üstü uyumuşsam desteksiz bir şekilde yataktan dahi kalkamıyordum. Ağrılar sebebiyle dik duramaz hale geldim ve yüzümü yıkayacak kadar bile eğilemezdim. Biraz ayakta dursam sırtım uyuşur, karıncalanır, göğüs kafesim nefes aldıkça batardı. Defalarca mr çekindim en sonunda sırt omurlarımda çökme kırıkları olduğu tespit edildi, ancak kırıkların kaynağının ne olduğunu söyleyemediler çünkü herhangi bir kaza düşme tramva vs. geçirmemiştim hal böyle iken süreç ilerledi ve herhangi bir tedaviye başlamak da mümkün olmadı zaten emzirdiğim için ilaç da kullanamıyordum.Sonra şimdilerde takipli hastası olduğum doktoruma ulaştım ve şikayetlerimi dinler dinlemez gebeliğe bağlı kemik erimesi yaşadığımı ve bu erimenin sırt omurlarımı tuttuğunu dolayısıyla o bölgede de kırıkların oluştuğunu hemen bir kemik ölçümü yaptırmamı söyledi. Gerçekten de ölçüm sonucunda değerlerimin en alt seviyede olduğunu gördük, bebeğim yakında 10 aylık olacak emzirdiğim için ilaç tedavisine başlayamıyorum o sebepten sadece kalsiyum magnezyum d vit takviyeleri alıyorum. Bugün geldiğim noktada ağrılarım tamamen geçmedi ama biraz hafifledi ki bu benim için çok kıymetli..çok çabuk yorulsam da evimin günlük işlerini kontrollü bir şekilde yapabiliyorum, bebeğimin ihtiyaçlarını kendim karşılayabiliyorum ki en bu büyük şükür sebebim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama diyeceğim o ki nadir görülüyor da olsa böyle bir hastalık var, umarım sizin ağrılarınızın kaynağı daha masumdur ve geçicidir ama şikayetleriniz devam ederse doktorunuzdan bir de kemik ölçümü tetkiki isteyin gerek görmezlerse(yaşımız genç olduğu için) ısrarcı olun çünkü geçirdiğim rahatsızlığa hamilelikten kaynaklı kemik erimesini ilk defa duyuyorum diyen bir sürü doktor oldu maalesef belki en başında bu ölçümü yaptırmış olsaydım süreç benim için farklı işlerdi o yüzden sizlerle bu süreci paylaşmak istedim. Eğer sormak istediğiniz bir şeyler varsa seve seve yanıtlarım. Tekrar geçmiş olsun hepinize.