anneyeofdenmez Deletedmom104 kız sen artık bizim evden biri gibisin niye böyle hissediyorum normal mi dyykdyxyyxyxyd
Hifam_38 Sonbahar01 aaa yok bnde gündüz problem yoktu hatta mesajlasirken arkdsla bı an da gitti yeni
Deletedmom_79 [silindi] hasbihal yavrum ya dedikodu deel fjfjfjfj Şaka şaka. Az önce görümce postundaki deli yüreğin yazdığı entryi atıyodum. Gitsin bilmem nereye de bilmem napsın diyen Buurrrrghhh!
Deletedmom104 anneyeofdenmez peki sen öyle diyince kendimi seda sayan hissetmem ne alakaaağ akskaskka
Bebetonunmotheri -Eraymoms- bebek doğdu doğalı eski telefon bagimliligim gitti galiba Çöktüğünü bile sizden duydum😂😂😂 Bu ben değilim ya 😂