melisaugtr Bebeğim 44 günlük, hastanede silikon uç kullandırdıkları için bebeğim ona alıştı ve kendi göğsümü emmiyor. Daha önce kullanıp bırakan var mı, nasıl bıraktırabilirim? Bebeğim aktif ememediği için sütüm çoğalmıyor😞
Prensesannesi01 melisaugtr kızım 19 aylık olucak ve hala silikonla emiyor silikonsuz emmedi göğüs ucum yoktu o yüzden kullanmk zorunda kaldm meme den kesicem silikonu atınca zafer ilan edicem o derecedeyim😁
beyzacmvrc melisaugtr bende surda bekleyeyim aynı durumdan muzdaribim 50 günlüğüz. Bir ara arada silikonsuz deniyordum onsuz da tutuyodu zar zor. Ağzından meme çıkınca agliyodu sinirden bidaha almiyodu silikonu takana kadar susmuyodu. Şimdi asla tutmuyo çıldırıyor. Bırakmasını çok istiyorum hem hiç hijyenik bişey değil. Hemde memeyi boşaltamadigi için süt zamanka azalır diyorlar 😓
Siyahpapatya melisaugtr bizi de bu hataya düşürdüler hastanede. Geceleri uykulu iken normal verdim slikonsuz. Gündüz açken de öyle verdim anladığı ve ağlamaya başladığında slikonu taktım sonra bıraktı istemedi slikonu. Ben 5 aylıkken denedim ama öncesinde bırakmayı denemedim. Şuan 7 aylık iki aydır rahatım
wish0124 melisaugtr Hastanede ben daha narkozdan ayılmadan ucum yok diye silikon uç aldırıp onla emzirtmeye başlamışlar o şekilde sanırım 20gün mü ne emzirmiştim sonra bi akşam emzirirken sütüm silikon ucun içine birikmiş bebeğim onu çekince bi anda boğazına kaçtı ve ben çok panik oldum o korkuyla silikon ucu çıkardım sabaha kadar her saat başı emzirmemde çığlık çığlığa ağlamasına rağmen zorla mememi verdim. 2-3 gün direndi çünkü silikon uç rahatlığına alışmıştı ama çok şükür sonrasında mememi kabullendi, size de aynı şekilde bebeğinizi zorlayın diyemem tabi ama bende zorlamak işe yaradı
melisaugtr Prensesannesi01 yaa 😞 benim göğüs ucum küçükte olsa var aslında ama sezeryan doğumda yatarak emziremediğimden silikon aldırdılar. Peki sütünüz ne durumdaydı? Ne yaptıysam arttıramıyorum😞
Cilekkizannesi Prensesannesi01 yaa bazen yeterki emsin birakmasada olur diyorum ama sonra ya bigün dışarı çıkarken almayi unutursam fobisi canlanıyo. Biraktirabilsek ne güzel olur ama basaramazsakta dünyanın sonu değil 😶🌫
Ebrudemirhan melisaugtr ben de daha kendime gelmeden hemen silikon uç aldırmışlar. Emmez aç kalır korkusuyla ben de devam ettim. Yaklaşık 2 ay kullandık. Ara ara çıkarıp memeyi tutturmaya çalıştım. Bazen ağlamaya başlıyordu Hemen bırakıyordum. Bazen birkaç dakika emip birakiyordu. Geceleri uyku sersemi denemek de ise yariyor. Bu yaklaşık 2 3 hafta sürdü. Sonra bir gün nasıl olduysa tamamen bıraktık çok şükür. Ve ben de sutume etki ettiğini düşünüyorum. Bazı insanların zaten çok oluyor. Silikonlu silikonsuz farketmiyor. Ama başta çok çok yoksa bırakmak çok etkiliyor gerçekten. Deneyin mutlaka tutacak. Kendinizi de çok yormayın. Bebeğinizi de. Ufak ufak denemeler yapın. İnşallah en kısa sürede bırakırsınız.
melisaugtr Siyahpapatya benim hiç tutmuyor silikon olmadan uykulu aç fark etmiyor ama elimden geleni yapıyorum 🙏🏻
melisaugtr wish0124 deniyorum tabii çok ağlıyor benimki de ama dayanamıyorum o kadar ağlamasına 😞 biraz sabretsem bolca denesem iyi olacak
Siyahpapatya beyzacmvrc hayır olmadı slikonla emzirirken sütüm çok yoğundu hatta hep üzerim ıslanırdı
Cilekkizannesi Bendede aynı sorun. 3 aylığız. Danışman gece uyku sersemiyken ver sonra çok aç değilken dene ara ara bi süre sonra atar dedi. Deniyorum ama sureklilik olmuyo. Uzerine düşmem gerek sanırım zira süt yeterliliği konusunda artık şüphelerim var. Arttırıyo diyosunuz bende şimdi yapmam gerek dedim içimden. Bestlakla bu zamana kadar geldim ama normali bu saniyodum eger silikon yüzünden se gerçekten can sıkıcı
melisaugtr Cilekkizannesi ben şahsen silikondan dolayı aktif ememiyor ve artmıyor diye düşünüyorum bende bestlak kullanıyorum ama fayda yok 🤷🏼♀️
Cilekkizannesi melisaugtr bende düşeyim üzerine o zaman yaaa. Diyorum hiç bisey yapmayanlar var nasıl oluyo bu. Belkide dediğiniz gibi yani. İnş en kısa surece bırakırlar. Biraz acı oluyo ama alışılır sanırım yaa
tubasd Cilekkizannesi o durumu bende yaşıyordum o yüzden birtane bebek çantasında bulundurmak faydalı oluyor Çok strese girmeyin ara ara uçsuz deneyin önce uçla baslayin sonra emme esnasında çıkartıp teklif edin istemezse gece beslenmesinde deneyin bu sürede biberon vs kullanmiyorsunuz dimi