Arya34 Gecen 2 yasındaki kzıımı kedi tırmaladı.kamadı kolu ben niraz takıntılıyım hemen cocuk doktoruna gittim aşı yapılsın dedi.kedinin aşısı olup olduğunu bilmiyordum.ilk aşı yapıldı toplam 4 dozmus ben tek sefer yapılır bir tane dğye düşünmüştüm neyse ilk aşı çok ates yaptı sabaha kadar huzursuz oldu uyuyamadı kızım 2 dozu yaptırmam dedim acil doktoru na dedim kedinin asısı varsa karnesini görelim yaptırmana gerek yok dedi.kediye bakan kadın asılarını yaptırmış ama sokakta bakıyor ve çipli olmadığı için karne yok veteriner yapıyor dedi.doktpr kabul etmedi asının zararı yok ama kuduuzn geri dönüşü yok önlem amaçlı yapalım dedi.2 dozu da yaptık yine ates 😢 yarın 3. Doz var yaptırmasam hastaneye gitmesem bir sıkıntı olur mu iki doz yapıldı yani aşı tamamlanmazsa sıkıntı oluştururur mu bilenler cevap verebilir mi yapsak bi dert yapmasak bir dert 😢
SelinMuhammed Arya34 benim oğlumda 2 yasında kedi tırlamadı kolunh iki yerden kanadı 3 doz yaptırdık oğlum da aşırı huysuzlandı gece uyuyamadı sabaha kadar mızırdanmaktan ağlamaktan 4. Doz için doktorumuza danıştığımda köpek ısırması derin bi ısırık gibi bi durum olmadığından 3 doz yeterli olur dedi 4. Yu yaptırmadık
123321123 Çok gecmiş olsun instagramda doktorannenintavsiyeleri hesabı var sümeyye hanım,onunda cocugunu tatilde kedi tırmaladı oda aşı uyguladı cocuguna yazarsanız donus yapar ama ben olsam tüm dozları yaptırırdım
Nrcnkseri 3 doz mecburi 4.doz aşısını yaptırmasın kedi de bişi yok sa eğer bizde yaptırdık kedide bişi yoktu emindim kuduz bu tehlikeye atmazdım herhalde