asel_asya61 Ben de bittiğine inanamıyorum o günlerin. Sabir (: çok anlamsız geliyor bu kelime o günlerde ama tek ilacı zaman gazın. Tabi ki damlalarla hafifliyor. Ben o ağlamalar esnasında kovaya su hazırlıyordum bebeğimi yıkayacak gibi ısısı ve içine oturur vaziyette tutuyordum. Ağlama krizlerini anında kesiyor sevimli sevimli etrafa bakmaya başlıyordu. Öyle olunca ben de rahatlıyorum çünkü içimiz gidiyor elde değil. Demek ki çok ağrısı yok diye avutuyordum kendimi ^^ tummy tub diye aratırsanız görsellerde çıkacaktır demek istediğim method. Bir de elektrik süpürgesi sesi, ne hikmetse gerçek ses daha çok ise yarıyor. Bizde de hala devam ediyor akşamları bi 30dk falan ama eskisi gibi yangınlı ağlamiyor aksine ikinip cikarmaya calisiyor aglamaya baslamadan once ((: O sebeple ilk günlere nazaran bitti gibi hissediyorum ^^ 57 günlük oldu oğlum bu arada.