Birbebeginblogu Kızlar ve anneler merhaba❤️ bebeğim 25 aylık aşırı iştahsız özelliklere yemeklere karşı sadece süt ve biberon maması içmeye meilli diğer yemekleri zor bela kavga dövüş yediryorum resmen önceden herşeyi yiyen çocuğum aşırı iştahsız
yigit2021 Sanırım sıcakların etkisi var benim bebeğim çok iştahlıydi her şeyi yerdi iki haftadır mamadan başka bir yemiyo