Kizlar bgun kızım 3 ay kontrolünde sadece 150g almış . 2 hafta snra tekrar gel bakalım hemen mama verme dediler .ben hiç mama verme taraftarı değilim sadece emsin istiyorum. Ama sabahtan beride vicdanım hiç rahat değil sanırım vericem …. Ama memeyide bırakmasın istiyorum. Bunun için tavsiyelerinizi bekliyorum. Meme reddi yaşamak istemiyorum. Yardımcı olursanız cok sevinirim. Elimde lansinoh hoş geldin bebek biberon seti var lazım olur diye almistim.. kullananlarda tecrübelerini yazarsa çok sevinirim . Smdiden herkese teşekkür ederim