Kızlar bebeğimde akyuvarlarda bulunan nötrofil sayısında düşükşük olduğu için 2.ayda doktorumuz demir ve b12 başladı , demirin normalde 4.ayda başlaması lazım bu kadar küçükken başlaması beni biraz endişelendiriyor tedavi için olsa da , bu kadar erken demir ve b12 başlayanınız oldu mu olduysa yan etkileri oldu mu ? Kullanan varsa yazarsa memnun olurum