Evet yoruldum demek istemiyorum çünkü dediğimde evladımın gücüne gider gibi düşünüyorum , ya da çocuğu olmayan olmasını isteyenlere haksızlık ediyor gibi .. ama gerçekten yoruldum. Oğlum 50 günlük . Eşim sabahın 7sinde işe gidiyor akşam 7-8 e kadar çalışıyor , gelince yemek ye vs derken 9 u geçiyor saat zaten 10 gibi oğlumu uyutuyorum yani hiçbir faydası olmuyor . Geceleride uyandırmıyorum işe erken gidiyor uykusuz kalmasın diye anlayacağınız 7/24 çocuğun sorumluluğu bende . Kendime ayırdığım bir dakikam yok artık . Oğlum zor uykuya geçiyo uyusa bile bütün gün 3 4 kere anca uyuyor oda sadece bir uykusu 2saat diğerleri 10-15 dk anca . O vakitlerde de yemek mi yesem ev işlerini mi yapsam yatıp dinlensem mi bilemiyorum zaten birini yapana kadar oğlum uyanıyor . Psikolojik olarak bitiklerdeyim bu nasıl böyle devam edecek bilmiyorum . Bugünüme şükür evladımı çok seviyorum ama eski günlerimi eski beni özlüyorum ve bir daha hiçbir şeyin eskisi gibi olamayacağını bilmek beni çok etkiliyor.. biliyorum yalnız değilim o yüzden içimi dökmek istedim , çok yalnız hissediyorum.