3 gündür 10 aylık kızım uyumuyor bi yeride ağrımıyor odanın ısısı da iyi karnı da tok oyun da oynuyor uz sallayınca uyuyor bırakıyorum uyanıypr 3 gündür şu sıcakta düş bile alamadım mutfağa bile gitsem sanki biri hırpalamıs gibi ağlıyor bugün erken uyutayım dedin 6dan belli sallıyorum inanır mısınız yokkk yokk yani yorgunluktan bittimmm resmen gerçekten peygamber evliya sabrı ne varsa üstümde ama içimden cinnet geçiriyorum yemek yemedim bugün resmen o derece yani midem kazındı artık yok mutfakta mama sandalyesine koyuyorum hazrlyaym d yorum al beni diyor ne yapacak ben ya😭😭😭😭çok bunaldımm cok