Kizim.4 aylik 40.gune kadar sakin bi bebekti.ondan sonra hep aglamali.huzursuz bi bebk oldu alerji testi yapildi cikmadi kolik dediler sancisi oldugu icin agliyo dediler ama o aglamayi biliyirum zaten eskiye gore azaldi da sanki canı sıkıldıkca aglio hic bir is yaptirmiyo bana basinda durucaksin surekli ablasi var 11 yasinda o.ilgileniyo biraz islerimi.hallediyoru
Napsam.bilemedim uzun oldu biraz kusura bakmayin varmi.bizim gibi olan merak ettim her seyi zamninda yapiliyor asla aksatmam hic bir ihtiyacini ama sasiriyorum boyle olunca