Yigitefeninannesi_ Sedas00 migrosta satışı var sizde mi ordan aliyorsunuz birde sadece dolapta kavanozlami muhafaza ediyorsunuz yani buz kuplerinde falan mı donduruyorsunuz
emayy Sedas00 nasıl kullanıyorsunuz bende ilkkez geçen hafta aldım buz poşetine doldurdum her yemegine bir iki küp atıyorum fazlamı azmi bilmiyorum 18 aylık bu arada benim ki