Dün sabah 9.5 gibi uyandı. Kahvaltı oyun vs derken 11 12 ye doğru geri uyuduk. 1 1.5 saat uyudu. Normalde 2. Uykuyu yapardı fakat ciddi anlamda uykuya direndi. Huzursuz huysuz günümüz mahvolarak geçti. Bu aralarda iştahsızlık var. Diş çıkartma dönemi değil şuan. Ve akşam 8.5 da uykuya geçti. Gece çok uyandı geri pış pış uyuttum. Sabah 8.5 da uyandı sonra. Yine sabah uykuya geçti. Yine akşam 6 ya kadar uyku yok. Tek uykuya mı geçiş yapıyor başka bir şey mi bilemiyorum. Sizde var mı böyle bir şey.