Benim kızımda sürekli açıyor üzerini o yüzden uzun kollu tişört yani ince uzun kollu giydiriyorum uzun pijama altı giydiriyorum. Geceleri soğuk olduğu zaman bacaklarını örtüyorum. Birde kendime göre yapıyorum ben terliyorsam örtmüyorum ben üşüyorsam örtüyorum