Sadeturkkahvesi Kızlar oğlum 22 aylık mamayı bi kaç gündür kestim. Yatmadan önce bişey yedirmem gerekir mi ? Siz bişeyler yediriyo musunuz ?
dikkatbebekvar Sadeturkkahvesi ben kasık maması yediriyorum hero baby nin. Ama sizinki büyük benimki 7 bucuk aylık sık uyanıyor diye yediriyorum
Aslananne1 Sadeturkkahvesi keşke mama dan kesmeseysiniz kasik mama versen tok tutmaz yemek tarzı versen gece gece ağır gelir
Sadeturkkahvesi dikkatbebekvar şimdi ayını yazmışsınız😀 Ben kaşık mamasını o aylarda denemiştim pek yememişti
livanurvealpinannesi61 Minico her bebek bir değildir benim kızım acıkırdı 6 dan sonra zaten tok bebek bişey içmez yemez. Oğlum 29 aylık 24 aylıkken emmeyi kestim oda aynı 6 dan sonra acıkıyordu. Sizin bebeğiniz acıkmıyor ise birşey diyemem tabi ki
Minico livanurvealpinannesi61 Tamam zaten bende post sahibine ilk yorumumda aynı şeyden bahsetmiştim siz bana itafen tekrar yorum yazmışsınız. Mama içebilir isteyen çocuğuna üç yaşına kadar içirir. Minico öncesi beslenmeye ihtiyaç duymaz Beslenmeden kastım bildiğiniz yemek vermek. Buna gerek yok artık
Minico Sadeturkkahvesi Kilosu boyu gelişimine uygun ilerliyorsa dert etmeyin derim. Eğer akşam yemeği yemiyorsa siz ev keki yapın yemekten sonra verin. Zaten uyku öncesi beslenmesini önermez doktorlar midesine ağır gelir.
Derin3011 Sadeturkkahvesi süt içirebilirsin benm oğlum süte başlamıstı 2 yasından doktorumuz mama verme mamaya güvenir artık yemek yemez süt verebilirsin gece ytarken demişti biberone bebek buskivisi ve süt ezip veriyordum zaten içerken uyuyakalıyor du
Sadeturkkahvesi Minico tamam canım bende önümüzdeki ay wc eğitimine başlamak istiyorum bu yüzden mamayı kestim 240 cc içiyordu akşam yatarken
Minico Sadeturkkahvesi Bende İki yaşını geçince tuvalet eğitimi verdim o yönden faydasını gördüm mama/memeden kesmenin. İnşallah beslenmesi düzene girer akşam yemeği açısından🌸
Beraninannesii Sadeturkkahvesi Akşam yemeğinden sonra herhangi birşey vermiyorum kendi kendine mama içmeyi de bıraktı artık eğer çok açlık belirtisi verirse hafif meyveli yoğurt felan veriyorum 13 aylık bebeğim. Belki sizede fikir olur.
civcivannesi_ 14 aylık oğluma kaşık maması veya meyveli yoğurt veriyorum geceleri. Karnı doyuyor gece uyanmıyor
livanurvealpinannesi61 civcivannesi_ yalnız 6-7 den sonra 2 yaşa kadar anne sütü yada formül mama verilir. Kaşık mama VS ağır gelir
Tansukiz Sadeturkkahvesi böyle yemek değil de normal süt mü içirseniz ki ya da meyveli yoğurt falan hem uykusunu getirir hem açlık hissi oluşturmaz tecrübem yok sadece öneri olsun diye yazıyorum
Minico livanurvealpinannesi61 Hiçbir doktor 2 yaşına gelmiş bir bebeğe uyku öncesi beslenmesi önermez(mama/meme harici). Sizde kendi doktorunuza sorabilirsiniz. Zaten memeyi/mamayı kesmiş bebeğe yatmadan önce yemek verilmemeli.
livanurvealpinannesi61 Sadeturkkahvesi 6 dan sonra yemek verilmez acıkıyor diyorsanız ayran kefir VS verin benim oğlum 24 aylıkken anne sütünü bıraktı uyku saatine kadar acıkıyordu mama içip uyuyor 30 aylık şuan.