Balbocegiiiiii benimki 7 aylıkken düştü ana kucağından kitliydi yerdeydi ama çok hareketli bi bebek nasıl şiddetle sallayıp açtıysa kemeri halının üstüne yüzüstü kapaklandı çok ağladı tabi kucağımda sakinleştirdşm , betın olsa dahs kötğ olurdu ama , aman annelerim dikkat edin küçüktür bir sn de bişeyolmaz demeyin