Geçmiş olsun🙏 bende iki gün önce bulgur pilavı yapmıştım akşama yedik ve hemen dolaba koydum ertesi sabah oğluma ısıttım kokusu değişik geldi eşimde yiyor demiyor tadı bozuk diye😡 biraz yediler dedim kokusu değişik evet tadıda bozuk diyor 😟e niye yiyorsun çocukta yiyor söylesene be adam 😣allahtan az yemişti yavrum bişey olmadı ama ben korkudan o gece bile uyumadım nöbet tuttum.