Kedim idrar yolu enfeksiyonu oldu antibiyotik tedavisine başladık 1 2 hafta daha fazla da olabilir iğne + hap. Geçmedi başka veterinere yönlendirildik. Ultrason ile baktılar röntgen mi ne çektiler tam hatırlamıyorum eşim vardı o ara. Sonra idrar torbasını temizledi ve taş çıktı küçük küçük. İdrar yaptığı kısımdan birsey sokup idrarini boşalttı ilaç falan koydu içine temizledi. Mama verdi taş döken kediler için felan onu kullandık hap iciremedik. Düzelmesi 1 haftadır. Şimdi tekrar başladı ama bu sefer idrarinda kan da oluyor.