1prensesannesi2 benim erkek deme amacım da uyku eğitimini saatler olarak düşünerek yazmamdı aslında, bence saat koymak için de erken ama ben şöyle yaptım belki işe yarar: iki üç ay kadar yazdım her gün uyandığı acıktığı uyuduğu saatleri; sonra fark ettim ki aslında aşağı yukarı belli bir düzeni var çocuğun ve hep ona uydum 4.aydan sonra. Benden başka bakan olursa da onlara da saatli uyku ve yemek yaptırdım. Şimdi hala bilir saatlerini. Ama ben karar vermedim, bebeğimin yönlendirmesine göre çizdim bu tabloyu. Bu şekilde de hiç mızmızlanmayan, her ihtiyacını hızlıca giderebildiğim sakin bir bebek oldu.