kizimveoglum34 kızlar yarın bebeğim rota ve nimenrix i aynı anda olacak nimenrix ateş yapıyor dedi doktorumuz yaşayan var mı öncesi sonrası neler yapılabilir önlem olarak ?
Minico kizimveoglum34 Ateş durumunda calpol verirsiniz, ılık duş aldırırsınız. Çok yüksek dereceye çıkmıyor normalde o aşıda.
SetenayCo kizimveoglum34 Kızım ilk dozu 5 aylıkken olmuştu. İkisi birden olduğu için ateş ve uyku hali oldu. Ateşi yükselirse calpol verin. İnce ve pamuklu kıyafetler giydirin bunalmasın. Şimdiden geçmiş olsun 🌺
whiteblack kizimveoglum34 evet nimenrix baya ağır geldi kızıma iki gün ateşi oldu sızlandı yavrum calpolle atlattık çok şükür