benuykukadiniyimm Kızlar merhaba. Aşırı bunaldım kızım 3 ay 12 günlük 3-4 gündür sürekli ağlıyor huysuz saçımı toplayamıyorum o derece kucağıma alıyorum durmuyor pusetinde durmuyor ayağımda sallıyorum kafasını kaldırıyor yatmak istemiyor sabahtan beri zorla bitek yemek yedim aşırı bunaldım atak mı bu Şuan hala uyumuyor bakıyor hiç böyle değildi geçecek diyin lütfen çok yorgun uykusuzum ağrı kesici verdim yine aynı karnı tok altı temiz kafayı yiycem ya
bayanukuslu benuykukadiniyimm sakin kuzum geçici bi durum. Evinde meyve suyu kraker şeblebi falan bulundur. Aç kalmamaya çalış 😘 açlıkla daha çok zorlanırsın. Elinin altında atıştırmalık bişeyler bulunsun
DerinEge benuykukadiniyimm benim oğlum da 3 ay 11 günlük. Bi günü bi gününü tutmuyor. Ama yalnız da değiliz bebeğimle. Eşim annem babam birlikteyiz. Belki o yüzden de zorlanmıyorum çok. Ama geçiyor emin ol. Kızımda 4 ay gece gündüz uyumamıştık. Yine aynı eşim annem babam dönüşümlü ilgilendiğimiz halde perişan oluyorduk. Ama hareketlenip yoruldukları zaman uyku da düzene girmeye başlıyor.
benuykukadiniyimm bayanukuslu var canım niye böyle anlamıyorum çok bunaldım 5 dakika yalnız kalıp kendime vakit ayırmak istiyorum olmuyor ne derdi var bilmiyorum 🥺
bayanukuslu benuykukadiniyimm geçiyo kuzum inan geçiyo. Sakin kal. Eşin geldiğinde bi 10 dk baksın çocuğa sana o bile yeterli gelir
Bebeciknerde 4 ay 24 günlüğüz. Baya azaldı ama hala belirtiler var maalesef. Yıpratıyo ama geçiyo az sabır
benuykukadiniyimm DerinEge niye böyle oluyor anlamıyorum çok sakin bi bebekti gören maşallah derdi şimdi tam tersi oturdum ağladım az önce tek başımayım eşim çalışıyor 5 dakika balkona çıkıp nefes alamıyorum 😥😥
Zehraburan05 Bol sabırlı olman gerekiyor bende yaşadım hep yavaş yavaş düzeliyor bebeklerimizin elinde olan bisey değil o yüzden kendini de aç birakma senin sağlığın da önemli ben de hicbisey yiyip icmiyodum kendi vitaminlerim düşmüş elinde hazır biseyler olsun geçiyor zaten
benuykukadiniyimm Zehraburan05 durmuyor ki 2 büsküvi atayım dedim ağzıma ağlıyor huysuz ağlaması dert değilde o kadar kafam kaldırmıyor sesini kaç gündür böyle
Alparslanbey_ 4 ay 4 günlük berbat bir 4 gün yaşıyorum berbat delirmeme cok az kaldı resmen sürekli ağlıyor sürekli emmiyor ama emmek istemiyor uykusu var ama uyumuyor cok kotu ya anlatılmaz cidden yaşanır 4. Ay asilarindan sonra benim çocuğum gitti başka biri geldi resmenb
benuykukadiniyimm Alparslanbey_ of valla Buda aynı uykusu var uyumak istemiyor hadi sizinki aşıdan bizimki ne anlamıyorum çok bunaldım ne uyuduğum uyku ne yediğim yemek ağladım resmen az önce 😣
Bebeciknerde benuykukadiniyimm 3 ay 8 günlük felandık başladı, hala bitmiş değil ama baya azaldı. Şu an karnı tok, uykusu da var, ayaklarımda kucağımda salladım uyumadı, ayağımda duruyo öyle (aralıklı ağlıyor). Eskiden çığlık kıyamet ağlardı o azaldı
Matildanil benuykukadiniyimm bizim 2 hafta sürmüştü ve sözde kafa dağıtmaya kardeşimin yanına gitmiştik şehir dışına kabusa döndü her şey neyse ki aklımızı yitirmeden atlattık 😀 şöyle telkin edin kendinizi miniğin de elinde olan bir şey değil her yorulduğunuzda sinirlendiğinizde onunda huzursuz olduğu için böyle olduğunu onun içinde zor bir dönem olduğunu muhtaç olduğunu hatırlayın sonra geçip gidiyor zaten
Hll40 benuykukadiniyimm bizde aynı dururum 3 ay 13 günlük 4 ay atağına mı giriyor ya bu haller ben hala 4 cü ayında atak olacak sanıyorum bizdede emmek istemiyor direniyor yok uyku yok ağlıyor zorla uyuyorsa uyuyor bıraksan oturacak sabaha kadar
benuykukadiniyimm Hll40 ay yemin ederim aynı tam uyutmak istiyorum kalkmak istiyor sürekli ığ mığ ağlama