Cagla-rTufi Herkese sellaamm, oğlum 3 ay 15 günlük ama bizim doktor 5 aylıklen ek gıdaya başlatıyor, buzluğa şeftali, kayısı, kırmızı erik koydum, onun haricinde önereceğiniz var mı ne yapabilirim, ne koyabilirim bu durum biraz beni heycanlandırıyor
ekmekarasibal Cagla-rTufi her şeyi mevsiminde taze taze veriyoruz güzel annişimiz. O yüzden buzluğa meyve atma bence
Minico Cagla-rTufi Ek gıda döneminde bağırsaklar yeni alıştığı için hangi mevsimse o mevsimin taze meyvelerinden vermeye özen gösterdim. Buzluk fikri pek içime sinmezdi açıkçası.
balkaymak__ Cagla-rTufi ben ne mevsimde ne meyve varsa onu veririm şahsen buzluğa atmak saçma geliyor bana