Merhaba kızlar. Bebeğim 8aylık olmak üzere. Bugün farkettim ki bir halkayı çubuğa beni taklit ederek takabiliyor ve kendine alkış yapıyor 😅 Birde topu o dönen oyuncağın tepesinden bırakıp nasıl düştüğünü izliyor. Bunları sadece bir kere gösterdim yapacağını da hiç düşünmüyordum ama bebekler insanı şaşırtıyor 😅 şimdi 7 8 9 aylık bebeğimle şunları yapıyoruz değişik dediğiniz oyun/ aktivite var mı? Biraz ufkumuz açılsın, yeni şeyler de öğreteyim istiyorum ☺️