[silindi] benimde 8 aydır yaramdı dedim içime dert olacağına 2 ay tutayım şu boğazımı😄 bir ayda 7 kilo verdim kaldı fazla olan 5 kilo. Eski kıyafetlerimin içine girebilmenin mutluluğu çok başka ve en büyük motivasyon oluyor. Diyet yaptığım içinde midem küçülmüş sanırım yemek istediğimde bile midem acıyor şuan. Aynaya bakmak bile istemiyordum ben bu değilim diye kendi mutluluğum için 2 ay zorlanmak nedir ki😄