Cnsll 12 aylik iken verdim benn. Yurtdisinda yaşıyorum öncelikle söylemem gerek, burda +1 yas çocukları kabul ediyorlar. Tam gun gidiyor, ve gitmeye başladığından beride inanılmaz gelişme oldu hem diline, hem beceri gelisimine hem de sosyallesmesine.
Ogle uykusu okulda yapiyor, yedek kıyafetleri, bezleri, yani ihtiyacı olan herdey okulda. Resmen gardırobumuz 2ye bölündü diyebilirim. Okulda bize gün sonu bilgilendirme yapıyorlar ve özel etkinlikler yapıldığı zaman online uygulamadan fotoğraf ve bilgi paylaşımı yapılıyor. Yemekler okulda yeniyor, ve çocuğumun fazlaca besin alerjisi olmasına rağmen dikkat ediliyor. Ben cok cok memnunum erken yaşta başladığı ve bu imkanı bulduğum için.