Nacafa Ee011 benim eski telefonumda 7 plus tı ben BİM’den almıştım en son 26 TL gibi bir şey di baya da sağlamdı
Eslemsi_04 Ee011 ben de aslında orjinal kablosu var ama kabloyu takacak başlık yok almadım papalı geldi bana onun yerine kablomda cakma ama güzel marka bence😂slink kullanıyorum